Telefon +45 70 70 74 70

Vi udvikler, implementerer og drifter forretningskritiske IT-løsninger for private såvel som offentlige kunder.

Nyheder
Kjeld Møller Pedersen indtræder i Nobly’s Advisory Board
Læs mere
Ny mand på holdet: Sundheds-IT og strategi i fokus
Læs mere
Befordring by Nobly vinder innovationspris – og sætter rekord
Læs mere
Vi står altid klar til at besvare dine spørgsmål på telefon +45 70 70 74 70 Kontakt os
OUH, RoOS by Nobly

Bedre overblik over opgaver, effektiv kommunikation og færre forstyrrelser. Det er mærkbare fordele som OUHs afdelinger D og E høster af systemet RoOS by Nobly. Ressource- og opgavestyringssystemet kommer sundhedspersonalet såvel som patienter til gode i en travl hverdag.

Læs mere
OUH, Ankomst by Nobly

En informativ og tryg modtagelse af patienterne samt frigivelse af betragtelige personaleressourcer i sekretærgruppen er blandt de største fordele som OUHs afdelinger D og E høster af systemet Ankomst by Nobly. Systemet er nu indkøbt til alle OUHs kliniske afdelinger.

Læs mere
OUH, Befordring by Nobly

Effektiv digitalisering af patientens ansøgning om befordringsgodtgørelse har reduceret det administrative tidsforbrug på opgaven med 80% på OUHs afdelinger D og E.

Læs mere
Mos Mosh

Nobly fungerer som vores egen eksterne IT-afdeling i det daglige, og vi har en grundlæggende tillid til, at de altid finder den rigtige løsning til os, uden at vi behøver diskutere pris hver gang. Hvis vi oplever at teknikken driller, lytter de til os, og slipper ikke problemet før det er løst. Og det er et ekstremt vigtigt parameter, hvis man skal samarbejde med os.

Læs mere
PLUS A/S

Da vi stod overfor at skulle have nyt servermiljø og vælge hosting-leverandør, var det derfor naturligt at spørge Nobly. Det viste sig, at deres services var både billigere og bedre end konkurrenternes, og det gode samarbejde fortsatte således – og det har vi bestemt ikke fortrudt.

Læs mere
Toyota Material Handling Denmark

Hos Toyota Material Handling Denmark havde man et ønske om at digitalisere de manuelle arbejdsgange omkring fakturaflowet i virksomheden. Målet var klart fra starten: alle fakturaer skulle frem over udsendes i elektronisk format, og der skulle opsættes filtre som kvalitetssikrede indholdet ifht. kundens ønsker.

Læs mere
BMW Group Financial Services

OnBase ændrede den måde, BMW Group Financial driver forretning på.

Læs mere
OUH, OnBase

"Med OnBase er det 64 gange hurtigere at tilgå dokumenter end med papir. Før OnBase tog det medarbejderne 7 minutter at hente de nødvendige dokumenter; efter implementering af OnBase hentes dokumenterne på 7 sekunder. Alle hospitaler burde have et system som OnBase"

Læs mere
Vi er stolte over vores referencer
Region Syddanmark
Region Hovedstaden
Toyota
Alex Andersen