Telefon +45 70 70 74 70

Microsoft Dynamics integration

Fremskynder processer

og reducerer omkostninger

OnBase integreret med Microsoft Dynamics ERP – herunder integrationer til bl.a. Dynamics AX, GP og NAV – forbinder virksomheders transaktionsdata, som er gemt i deres Dynamics-applikationer, med understøttende oplysninger, der er gemt i OnBase.

Brugerne får via deres Dynamics ERP-skærmbilleder hurtigt adgang til alle nødvendige oplysninger, som fx en fakturas relaterede indkøbsordre og pakkeseddel. Samtidigt drager de naturligvis fordel af de indbyggede OnBase-funktionaliteter som fx tilføjelse af noter til dokumenter. Dette fremskynder ikke alene vigtige processer, men frigør også personaleressourcer til andre vigtigere opgaver.

Transformerer processer på tværs af hele virksomheden
Ved at integrere Microsoft Dynamics med OnBase bliver alle nødvendige oplysninger til behandling af transaktioner øjeblikkeligt tilgængelige direkte fra Dynamics, inklusiv e-mails, scannede billeder, elektroniske dokumenter og formularer.

Brugerne kan bl.a.:

  • Fremskynde processer ved at få adgang til nødvendige dokumenter med et enkelt klik i deres Dynamics ERP
  • Udnytte den automatiserede indeksering ved hjælp af værdier fra Dynamics-data til at udfylde søgeordsfelter
  • Reducere omkostningerne ved at eliminere dobbelt indtastning eller manuel rettelse af fejl
  • Udnytte flere muligheder for typer af vedhæftninger

Hvis du vil vide mere om Microsoft Dynamics integration, kan du læse meget mere på Hyland’s officielle website:
https://www.hyland.com/en/platform/integrations/enterprise-applications/microsoft-dynamics

Alka
Visma Collectors
Region Syddanmark
Region Hovedstaden