Telefon +45 70 70 74 70

Salesforce integration

Øget effektivitet

og indholdsstyring

Hylands integration til Salesforce giver nem og smidig adgang til kritiske dokumenter og data i dit Salesforce system.

OnBase integreres let med Salesforce, hvilket giver brugerne mulighed for hurtigt at fremsøge relevante dokumenter som fx som kontrakter, fakturaer mv., sideløbende med tilsvarende Salesforce funktionaliteter.

Ved at digitalisere og opbevare dokumenter på et centralt sted, behøver personalet ikke længere at gennemsøge papirfiler eller forvirrende netværksdrev efter relevant information. Dokumentsøgningen er tilgængelig direkte fra det velkendte Salesforce-interface, imens import af dokumenter foregår via drag and drop, og altså dermed uden at skulle navigere til et andet program.

Et komplet overblik
Hylands integrationer til Salesforce giver dig et komplet overblik over dine forretningsforbindelser. Fra key account management til salg og marketing suppleres Salesforce ved:

  • At øge synligheden af al relevant information direkte i Salesforce-interface
  • Automatisk kortlægning af Salesforce-data til uploadede dokumenter
  • Understøtter GDPR og de interne opbevaringspolitikker for dokumenter
  • Minimering af informationsfejl på tværs af platforme ved at give adgang til det samme indhold, uanset om det hentes fra Salesforce eller andre integrerede systemer
  • Nem konfigurering med indbyggede Salesforce-integrationsmuligheder

Styrker alle brancher
Salesforce-integration giver brugerne mulighed for at arbejde effektivt på tværs af alle brancher, herunder:

  • Banker og finansielle virksomheder: Fra ansøgninger til kredithistorik har den låneansvarlige en komplet oversigt over de nødvendige dokumenter for at yde lån og validere låntagers kreditværdighed.
  • Sundhedsvæsen: Sagsbehandlere og forsikringsselskaber kan trygt anvende Salesforce til at administrere patientinformation. Med Salesforce-integrationen får de let adgang til kontohistorik, transaktionsopgørelser mv., som sikrer en god kundeoplevelse.
  • Uddannelsesinstitutioner: Med de studerendes elektroniske oplysninger på en skærm har administrationspersonalet alle de nødvendige oplysninger for at kunne give et hurtigt svar på studerendes forespørgsler.
  • Offentlige institutioner: Personalet kan nemt administrere bl.a. tilladelser og ansøgninger samt tilhørende materialer.
  • Forsikringsselskaber: Skadebehandlere kan let hente fotos og dokumentation sammen med kundeoplysninger i Salesforce , og dermed sikre en hurtig skadebehandling.

Hvis du vil vide mere om Microsoft Salesforce integration, kan du læse meget mere på Hyland´s officielle website:
https://www.hyland.com/en/platform/integrations/enterprise-applications/salesforce

Alka
Visma Collectors
Region Syddanmark
Region Hovedstaden